expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 26 lipca 2011

Pędzle itp

Hej!
Jak już wspomniałam wcześniej , zakupiłam sobie pędzle firmy Lacrone :)
Wczoraj do mnie przybyły ...ale paradoks polega na tym, że boję się ich użyć- tak wiem wiem , że po to one są ale jakoś się boję :) Czy wy też miałyście na początku takie obawy?  Może jutro coś nimi pokombinuję...

 Tutaj zdjęcie pędzli




A i zamówiłam z tej samej strony  takie oto rzeczy: 

Kamuflaze/ dla mnie to po prostu korektor :) 

I do tego paletkę pudrów do twarzy :) 




Oczywiście zdam relacje jak się to wszystko sprawuje :)

15 komentarzy:

  1. hej! Nie miej obawy. JA się na nich uczyłam Są nawet nawet;)
    ---------------------------------
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No wlasnei dlatego je zakupilam by sie na nich uczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez obaw :) Ale ja na poczatku tez jak z jajkami sie obchodzilam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam w takim razie na opinie bo jestem ciekawa, czy warto kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma się czego obawiać :) kamuflaże mam :) nawet są fajne :D

    o a te pudry ... ciekawa jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. skoro uważacie,że są fajne, to może też kiedyś je zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pędzle Lancrone, niektóre są ok ,niektóre takie sobie.

    Ciekawi mnie ta paleta pudrów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie na rozdanie:
    http://malinka2709.blogspot.com/2011/07/rozdanie-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do The Make Up Blogger Award:)
    Więcej informacji na http://yoanka-venus.blogspot.com/2011/07/make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Też boję się użyć nowego pędzla :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie bój się, pędzle nie gryzą;D

    OdpowiedzUsuń
  12. zrozumiałam :) dobrym trikiem jest taśma :) jakakolwiek bądź wacik do uszu zwilżony płynem do demakijażu :)

    PS. co do pędzli też tak miałam na urodziny wybrałam sobie pędzle właśnie z lancrone dodam że to moje pierwsze pędzle zestaw 19, a dotychczas miałam 1 pędzelek do oczu z Rossmanna z przed 5 lat i nim wykonywałam cały makijaż oka prócz eyelinera :) nawet początkowe makijaże na blogu są robione jednym pędzlem.

    Inaczej mówiąc tydzień się patrzyłam na pędzle dotykałam oglądałam aż się zdecydowałam użyć a teraz zapragnęłam mieć więcej xD

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu si minie i nie będziesz mogła się obejść bez pędzli:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem palet pudrow i korektorow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem jak ocenisz te pędzle. U mnie sprawdziły się średnio...

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...