expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 21 lipca 2011

Pirwsza odsłona

Trochę się boję, ale dobra zamieszczę swój pierwszy makijażowy post.
zobaczymy jak wam się spodoba ( tak wiem jeszcze daleka droga do perfekcji dlatego również chętnie przeczytam konstruktywna krytykę ) Jak wiadomo trzeba  dużooo praktyki zanim będzie super! 

PS: Jeszcze nie do końca ogarniam ten cały blospot. Jak się tworzy w nim zakładki?








Użyłam do tego makijażu:
brzoskwiniowo złoty cień Inglot (numer się zmazał)
brązowy cień z paletki Ruby Rose (paletka ma nr 1)
czarnej kredki do oczu
czarny tusz do rzęs

PS: W miarę możliwości będę zamieszczać zdjęcia artykułów których używałam

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż :) w sam raz na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wady na pewno mają i z czasem je także odkryję :) Ale narazie jest zaślepiona :P Dodje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy i od razu sukces! bardzo subtelny makijaz

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makijaż... :) dosyć delikatny. Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania paletka Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, spokojne kolory, idealne na dzień :)
    Zakładki to inaczej strony, jak piszesz post, na górze masz opcję 'Edytuj strony' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny makijaż, taki jaki lubię :):) Brązy beże brzoskwinie ! ;d
    Miło, że oglądasz mój kanał ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ci dziękuję za miłe słowa i ja też cię będę wspierać:))
    pozdrawiam
    http://nutellaestrela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o troszkę cierpliwości z rozświetlaczem - musze sie najpierw na niego napatrzec :P

    Olinek i ja czekamy na druga odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma się czego bać bo makijaz jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny makijaż:) jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;** http://www.hannnahann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny dzienny makijaż:)
    http://nk-naturalkiller.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie, a co do Twojego pytania, tak, na moim blogu będą cytaty, myśli, itp :)

    serdecznie zapraszam, będę odwiedzać.
    http://button7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny, delikatny makijaż.
    Ja też nie wiem jak się tworzy zakładki. :D
    Zapraszam do mnie: http://mania-kupowania.blogspot.com/
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...