expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 2 sierpnia 2011

Kamuflaże/Korektory

Witam! 
Dziś chciałabym wam troszkę bardziej przybliżyć zestaw kamuflaży (korektorów) jakie zakupiłam niedawno z firmy Lancrone. 

Kilka słów od producenta :
 LancrOne stworzyło linię wiodących, specjalistycznych kosmetyków do kamuflażu, które idealnie tuszują wszelkie niedoskonałości oraz przebarwienia skóry twarzy i ciała.
Selektywnie dobrane składniki oraz wysoko skoncentrowane pigmenty kremowych kamuflaży LancrOne zapewniają maksymalne krycie i wyjątkową trwałość przez wiele godzin. Odcienie zostały dobrane w ten sposób, aby można było pokryć nimi wszelkiego rodzaju mankamenty na skórze - od cieni pod oczami, po zaczerwieniania i blizny.

A teraz kilka słów ode mnie  :)

Korektory mają kremową konsystecje- jak dla mnie mogłyby być ciut lżejsze ale to tak naprawdę zależy od tego co chcę ukryć :) 
Łatwo się je nakłada więc miło się z nimi pracuje :)
Mają troszkę chemiczny zapach aczkolwiek nie różni się on jakoś specjalnie od innych korektorów - zapach mi nie przeszkadza.
 do wyboru są różne paletki tzn. są paletki w których znajduje się 6 , 10, 15 i 20 kamuflaży- ja wybrałam opcję ostatnią i mam ich aż 20 :)
Bardzo mi się podoba dobór kolorów - fajnie również , że są tak zwane specjalistyczne kolory taki jak np. lawendowy który ma za zadanie maskować sińce pod oczami :)
A i bym zapomniała - krycie oceniam dobre :)

Osobiście jestem zadowolona z tych korektorów - mimo iż do końca jeszcze nie odkryłam wszystkich możliwości tego zestawu , gdyż wielu z tych odcieni jeszcze nie używałam :)
A teraz kilka zdjęć :)



10 komentarzy:

  1. Zapraszam Cię serdecznie na mojego bloga
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. no trochę się interesuje;) typowa amatorszczyzna póki co ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że jest tyle odcieni, każdy coś dla siebie znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świety blog <3
    jeśli interesujesz się modą zapraszam na mojego bloga. Zachęcam dodawania do obserwowanych, a ja odwdzięczę się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaźna ilość :D ja bym tego nie zuzyla do konca zycia chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki za rade:)
    Paletka na fajną wygląda, duży wybór odcieni, napewno sie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie kupiłaś te korektory?

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...