expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Kolejny

Witam!
Ja to chyba ostatnio tworzę jakieś rzeczy z serii "nieudane"...eh...
Taki oto właśnie sposobem znów wyszło mi coś takiego z czego nie do końca jestem zadowolona.
Ale wstawiam co by się czegoś nowego nauczyć czytając konstruktywną krytykę :)

A i mam do was pytanie: Co zrobić mam z rzęsami skoro nawet zalotka i maskary podkręcające nie działają?- jak widzicie proste te moje rzęsy strasznie a mnie szlak z nimi trafia....







Użyłam:
paletka RubyRoses
kredka do oczu - no name
tusz do rzęs - essence ( różowy)

18 komentarzy:

  1. Może wypróbuj jakieś odżywki do rzęs ;)
    Żeby utrzymywały efekt i w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny :) co do rzęs może spróbuj maskar z taką zagiętą szczoteczką? rimmel ma taką, max factor :) bo mam wrażenie że essence ci nie służy a masz ładne rzęsy :)

    co do mojego makijażu postaram się zrobić step by step dla ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałaś tuszu maybelline the colossal volum' express?

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne oczka :D
    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tuszu maybyeline probowalam i nadal nic- a do plastikowych szczoteczek boje sie ich tzn boje sie ze nei bede umiala sobei nimi poradzic wole standardowe wloski ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniutki, jedynie kreska mi do końca nie leży (sam koniuszek wolałabym cieńszy:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale oko ;)ładne
    zapraszam do mnie http://mk-skarbus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie lubię hdr w taką pogodę, ma taki swój klimacik ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, Sleek z allegro :P

    Dziwne, bo u mnie jest dużo Biedronek i w każdej jest ten sam asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Naturalnie, ale oczko ładnie podkreslone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie ;)
    Bardzo Fajny i sympatyczny Blog.
    Zapraszam również do mnie :
    http://fashion-and-style-bk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie chodzi zeby bylo duzo tylko zeby moc wyprobowac i jesli cos przypadnie do gustu to wyrazic pozytywna opinie na temat produktu :) Ja na pewno polece po jakis bo te kosmetyki są bardzo tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na wierzch dłoni dałam kropelkę bazy i mieszałam pędzelkiem z wybranym pigmentem także można powiedzieć że na mokro

    OdpowiedzUsuń
  14. wg mnie jest swietny, choc pewnie wydluzylabym ciut kreske ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wejście do skansenu w tym domku kosztuje 15zł

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...