expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

The Make Up Blogger Award

No wreszcie czas zająć się tym tagiem :)

Bardzo dziękuję za wyróżnienie przez YoAnkę 



Trzy zasady:
 1. Napisz kto przyznał ci nagrodę.
 2. Napisz 7 makijażowych faktów o sobie.
 3. Przekaż nagrodę 15 następnym blogerkom.

7 MAKIJAŻOWYCH FAKTÓW O MNIE:

1. Gdy miałam tak ok. 2 lat zostałam sama z tatą w domu , który zamiast mnie pilnować uciął sobie drzemkę- więc kochana Sylwunia dorwała się do kosmetyczki mamy i ...zaczęła JEŚĆ cienie i róż do policzków- pamiętam ,że skusiły mnie kolory :)
2. Odkąd odkryłam swoją ukochaną bazę pod podkład używam jej codziennie :) ( co to za baza będzie oddzielny wpis na ten temat)
3. Kiedyś lubiłam mocny makijaż na codzień w tym brokaty itp - teraz preferuję jakiś delikatny makijaż na dzień.
4. Zaczęłam malować się w 6 klasie podst. i używałam bronzera na cała twarz tak , że byłam aż pomarańczowa.
5. Używam raczej tanich kosmetyków- wychodzę z założenia, że tanie nie znaczy gorsze.
6. Maluję sobie brwi cieniem lub robię je henną gdyż moje naturalne brwi i rzęsy są tak jasne, że wyglądam jakbym ich wogóle nie miała.
7. Twarz oprócz płynem do demakijażu myję również mydłem antybakteryjnym Protex :)

To tyle o mnie- nie taguje gdyż te osoby które chciałam otagować juć dawno dokonały podobnych wpisów :)

PS: szykuję dla was recenzje kamuflaży/ korektorów i pudrów które kupiłam :)

2 komentarze:

  1. 1-bliski kontakt na początek znajomości z kosmetykami ;D haha!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre były te róże i cienie?;p

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...