expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 6 sierpnia 2011

Misz masz...

Hej...
Na początku chcę bardzo wam podziękować za komentarze- dzięki nim chcę mi się dalej tworzyć i sie udoskonalać - kto wie może kiedyś będę potrafiła stworzyć naprawdę coś pięknego :)

A teraz do rzeczy- wczoraj z nudów pokombinowałam coś z kolorem i .... mi osobiście się nie podoba- jakoś tak dziwnie wyszło ale pokażę wam ten makijaż :) Kto powiedział , że mam się chwalić tylko udanymi :P




Użyłam:
Dwustronna kredkę do oczu- Oriflame
Paletkę cieni do powiek RubyRoses nr 1




9 komentarzy:

  1. ładny :)
    zapraszam do mnie bedzie mi miło jak wpadniesz :D (nowa notka)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wcześniej nie stosowałam nic z aloesem i teraz wiem, żeby trzymać się od niego z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny makijaż:) A ta paletka wydaje się całkiem fajna, ile kosztowała?:))


    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przeklnąć ale wykurwisty makeup.. nie wiem cmu ci się nie podoba! Osobiście sama będę próbować !!!

    Check Out please : http://made-in-marta.blogspot.com/

    ;))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...