expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 10 sierpnia 2011

Ot tak...

Witam was Kochane :)
Dziś się wyspałam i jakąś pozytywną energię mam :) 
Stwierdzam iż każda osoba która coś tworzy np. maluje, rzeźbi czy też gra na czymś - potrzebuje weny i natchnienia i dobrego dnia do tego po prostu :)
Tak myślę, że jest tak samo ze mną raz wyjdzie coś lepiej raz gorzej - zależy od dnia :)

We wcześniejszym poście była mowa o moich rzęsach- eh...one też potrzebują mieć dobry dzień...Pomyślałam , że tak jak radziła mi Justyna może wypróbuję tuszu który ma specjalnie wyprofilowaną szczoteczkę - może to coś da, a jak nie to zrobię sobie rzęsy metodą 1:1...wtedy efekt napewno będzie ok...

Jak wiecie dopiero się wszystkiego uczę tak więc do niedawna nie wiedziałam, że baza pod cienie jest potrzebna :) Skoro przy tym jesteśmy która najlepsza i jak cenowo się one kształtują :)

A teraz mój dzisiejszy make up :)










Użyłam:
Cień Inglot - nr 624 (perła) - kiedyś go pokazywałam :)
Paletka - bez nazwy - purpura( miałam z nią problem gdyż cień się wogóle nie trzymał- trzeba było palcem go nałożyć)
Paletka RubyRoses- ciemny fiolet
tusz do rzęs- essence ( dziś już moje rzęsy lepiej się podkręciły)

A tutaj taki bonus - moja pierwsza kreska eyelinerem 

12 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci bardzo za to:d
    Z chęcią też dodałabym Cię do tego blogrolla, ale nie wiem nawet co to jest i jak się dodaje:D Może mnie oświecisz?:D
    Możesz też się pośmiać ze mnie, ale krótko mam bloga i dopiero się oswajam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. pytałaś mnie o cienie inglota które zamówiłam z allgro..
    jestem z nich bardzo zadowolona.. niczym nie różnią się od cieni ze sklepu.. no może ceną.
    ja już robiłam 3ci raz zakupy u tego sprzdawcy i bardzo sobie chwalę te cienie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Super krecha eye-linerem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, równa kreska, ja takiej nie umiem :x

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie dobrałaś kolory. Jednak żeby było super to zblendowałabym je bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż :) a kreska pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę bardzo :D
    http://allegro.pl/inglot-cien-wklad-do-paletki-kwadrat-i1751767709.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super makijaz :)

    Kreska całkiem udana :) Ja nie mam doświadczenia wiec wg mnie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze masz piękne oczy, po drugie robisz swietny makijaz. Powodzenia i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej! jestem pod wrazeniem "pierwszej kreski"! Naprawde ladnie Ci to wyszlo, kacik zewnetrzny lamie sie we wlasciwym miejscu i widac, ze pasuje Ci to do oka. jedynie przy wewnetrznym kaciku zakonczylabym ja nie nie tak drastycznie (albo zaczela tak wlasciwie). postaraj sie blizej rzes zrobic kreseczke baaardzo cieniutka:)
    ale brawa i uklony:)
    co do makijazu - dzienniaczek jak najbardzie w porzadeczku, ladnie dobrane kolory.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramki są automatyczne :P Ale istnieje sposob zeby je usunac :D

    Ten lakier mial byc neonowy, a niestety jest do bani

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...