expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 23 sierpnia 2011

Silikonowa baza do twarzy

Hej wszystkim! 
Dziś chciałam wam zaprezentować moja ulubioną bazę pod makijaż.
Jest to wygładzająca baza silikonowa firmy Dax Comsetics.
A oto pełna nazwa produktu : Cashmere secre  3D silicone micro-net smoothing base.- cena ok 35zl

Uwielbiam tą bazę odkąd ją tylko odkryłam. :)
Jeśli chodzi o efekty jakie daje mojej brzydkiej cerze to ja jestem bardzo zadowolona- baza faktycznie wygładza skórę. Jest lekka w konsystencji, nie zostawia nieprzyjemnego filtru na twarzy. 
A np. podkład bardzo dobrze się na niej rozprowadza- fajnie się stapia z cerą.
Ale uwaga- jeśli chcesz nałożyć sam puder bez podkładu na bazę radzę odczekać parę minut aż baza się wchłonie w skórę.
Baza jest wydajna więc taka buteleczka stosując ją codziennie starcza mi na ok 2 miesięcy myślę , że to odbry rezultat gdyż ma ona pojemność 30 ml
Generalnie jestem bardzo zadowolona z tego produktu :)

PS: nie umiem jeszcze za bardzo pisać recenzji więc jeśli bedą jakieś pytania to proszę bardzo chętnie odpowiem :)

Wklejam zdjęcia tego produktu- przepraszam , że takie tło tzn biurko i resztę bałaganu ale akurat wty miałam w tym miejscu najlepsze światło :)




4 komentarze:

  1. Takze jestem ciekawa, za taka cena powinny :P

    Nie wiem czemu, ale nie uzywam baz pod makijaz :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Slyszalam o niej wiele dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ;)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za silikonem, ale fajna recenzja :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://kajamakefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...