expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Z odrobiną niebieskiego...

witam!
Ostatnio miewam cieżkie dni dlatego też i rzadko tu bywam...
Postaram się jak najszybciej nadrobić zaległości.

A teraz co do makijażu- dziś tak jakoś chciało mi się coś poeksperymentować :) I oto rezultat :)
Oczywiście aparat zjadł mi trochę kolory gdyż naprawdę ta plamka niebieska ma bardziej intesywny kolor...






Użyłam: 
różowy cień- autumn leaf- virtual
niebieski cień- autumn Leaf- virtual 
fioletowy i złoty cień z paletki ruby roses

Pochwalę się, że zamówiłam sobie paletki sleeka :) Już dokładnei nei pamiętam jakie ale czekam aż do mnie przybędą :)

12 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądasz w tym makijażu:) podoba mi się:D

    OdpowiedzUsuń
  2. b.ładnie co w takim makijąażu ;0
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten makijaż sprawia ze wyglądasz świeżo i promiennie :)


    www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny makijaz :> Czekam na relacje z paletek sleek :>

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się :) taki delikatny i bardzo dziewczęcy makijaż :))
    Jeśli chcesz, zapraszam Cię na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny make up :) super zdjęcia!
    zapraszam do siebie - nowy outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż bardzo naturalny i delikatny, bardzo ładnie Ci w nim : )

    pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie bardzo podobają mi się kolory :)
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje :)

    Haha :D racja :D aż dziw bierze nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny makijaż, chodź jestem fanką czegoś mocniejszego ;) Super kolor włosów, naturalny?

    http://keibeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na rozdanie ! ♥ pod tym linkiem więcej informacji ♥ http://sandra-lip.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    Zobacz co można wygrać !!
    pozdrawiam !!!♥

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...