expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 4 sierpnia 2011

Z zielonym akcentem

Witam Was bardzo serdecznie....
U mnie świeci słonko i jest bardzo fajnie a u was?? :)

Dziś taka szybka notka...
Chciałabym wam pokazać mój wczorajszy make-up :) Biorąc pod uwagę, że dopiero przez Was dziewczyny przekonuje się do kolorów to ten makijaż bardzo mi się podoba :) Generalnie mam awersje do zielonego niebieskiego i różowego na oczach, ale moim zdaniem ten makijaż troszkę bardziej podbija kolor moich piwnych oczu...
Co do nie roztartych granic- specjalnie je tak zostawiłam :) Mi się podoba a wam?

PS: proszę nie patrzeć na mój brzydki fejs :) Na tych zdjęciach widać niestety, że nie mam idealnej cery a szkoda bo bardzo bym chciała taką mieć :(







Makijaż wykonałam :
Paletka RubyRoses nr 1- brązowy i zielony cień
Paletka bez nazwy- beżowy cień
czarna kredka do cozu
tusz do rzęs- essence multi action (różowy)

10 komentarzy:

  1. Nikt nie ma idealnej cery, więc nie przejmuj się :) Makijaż fajny, bo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten zielony akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladny taki delikatny :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tak trzymaj, probuj roznych kolorow i sposobow - wtedy odnajdziesz swoj najlepszy typ :) Makijaz dzienny, delikatny (tak, wciaz:)) ale idziesz w dobrym kierunku. Tylko ta ciemniejsza kreska w zaglebieniu powieki na jednym oku sie nie zweza ku srodkowemu kacikowi... Popracuj nad precyzja :) ale to tylko detal :)
    To tyle z konstruktywnej - mam nadzieje - krytki.
    Wlasnie dodalam Cie do obserwowanych, wiec bede sledzic Twoje poczynania. Pozdrawiam cieplo i zycze powodzenia w eksperymentowaiu :)
    moj blog znajdziesz na artlook4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie wręcz upał, łądny make-up:)

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny pomysł na makijaż ;)
    wygląda ślicznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post jak i cały blog ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak Ty to robisz, ale każdy makijaż jak dotąd bardzo mi się podobał :) ten też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nakładam podkład :) jak pokazuje wam makijaże albo na imprezy :) na co dzień lub do szkoły nie nakładam :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...