expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 27 września 2011

Dzienniaczek...

Witam!
Ostatnio nie mogłam się malować wogóle bo dostałam jakiegoś uczulenia. Z tego oto właśnie powodu nic nie dodałam na bloga. Teraz będę to nadrabiać powoli...
Taa pod warunkiem , że mój aparat zacznie się mnie wkońcu słuchać- bo jak narazie zjada kolory- a mnie szlak trafia ale cóż dodam mój dzisiejszy make-up :)

A swoją drogą ostatnio bardzo przypasowało mi robienie kresek cieniami- moim zdaniem idealne na dzień gdyż dają subtelniejszy efekt :)





6 komentarzy:

  1. Dlaczego nie możesz dostać tych błyszczyków ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny ten brzoskwiniowy cień! :) Super blog będę obserwowac! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny delikatny taki subtelny powiedziałabym make-up :) w sam raz na uczelnie :) pozdrawiam i zapraszam na http://fashion-racing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz mamy taki sam problem :) mój aparat też Mnie nie słucha hi hi :) :)
    Bardzo ładny makijaż :)

    I bardzo sympatyczny blog :)

    Pozdrawiam i Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...