expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 18 września 2011

Nowości

Witam serdecznie!
Na początku bardzo dziękuję wszystkim za wsparcie, miło mi , że tak naprawdę obcych ludzi obchodzi w jakiś sposób mój los :)
Co do tego co mi dolega to- Tak naprawdę nie wiadomo gdyż USG nie wykazało żadnych nieprawidłowości. Więc może to być zwykłe zapalenie nerek, a jeśli to nie minie po lekach jakie przyjmuję potrzebna będzie obserwacja szpitalna :/
Więc jak narazie sobie funkcjonuję..zobaczymy co będzie dalej.
Ale mam też dobra wiadomość - od jutra idę na kurs wizażu więc niedługo będę dyplomowaną wizażystką :) 
Albo się może okazać , że to mnie przerasta...hmmm zobaczymy.
Trzymajcie kciuki! :)

A teraz dzisiejszy make-up  tak na szybko. 
Jest niedokładny i dla mnie banalny ale wrzucę go - a co mi tam :)
Kojarzy mi się już tak troszkę z jesienią :)





4 komentarze:

  1. Mam nadzieję że wszystko będzie dobrze:):* a na kursie na pewno sobie poradzisz:P a makijaż też mi się kojarzy z jesienią

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniczne napisz coś o tym kursie wizażu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, cóż to za kursik? Życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...