expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 1 września 2011

Oh So special itp

Witam :)
Wczoraj przyszło do mnie zamówienie z Paatal.. A w nim dwie paletki sleeka :) Tak ja też na nie poleciałam :)
Niestety troszkę się rozczarowałam, gdyż w paletce Oh So special...mam jeden cień całkiem skruszony i brudzi całą paletkę, ale stwierdziłam , że nie chce mi się bawić w żadne reklamacje itp więc zostanie tak jak jest. W drugiej paletce jaką jest paletka Chaos też jeden cień zaczął pękać- ale tak jak wcześniej nie będę niczego odsyłać. Dodatkowo do zamówionych paletek dostałam gratisy w postaci pudru CCUK i rozświetlacza sleek. :) To już mnie ucieszyło :)
Tak oto prezentują się moje feralne paletki (chyba za bardzo je chciałam)





A teraz pokażę wam Make-up wykonany tymi paletkami :) 
Swoją drogą jestem z nich zadowolona :) 
A i jeszcze jedno :) Kiedyś pisałam, że nie lubię różowych i niebieskich cieni- teraz o dziwo zaczynam się do nich przekonywać...




Dodatkowo oprócz paletek sleeka użyłam
biała kredka- no name
tusz- essence (różowy)
 

13 komentarzy:

  1. Jakie piękne kolory w tych paletkach ;) Ślicznie! Masz piękny kolor włosów ;) Dodałam Twojego bloga do blogsrolla. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, szkoda, że się pokruszyły... Ale myślę, że mimo tej małej wady będą Ci dobrze służyć :)
    Śliczne masz włosy :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się paletka Oh So Special:) jest nieziemska:P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne paletki i bardzo ładny makijaż:) na pewno jeszcze nie jeden wyczarujesz za pomocą tych cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam niebieskie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez się skusiłam na sleeka ale na paltkę nude :D własnie na nia czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie to wyglada ;)
    katsuumi.blogspot.com, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze to mialas pecha, ja swiezo dostalam swoja OSS i nic a nic z nia sie nie stalo, ale trzeba sobie radzic nawet w trudnych sytuacjach :)
    http://biemi-bo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne paletki :) Wiesz co, na twoim miejscu napisalam do paatal, że tak sie przedstawia sytuacja, oni mozliwe ze beda chcieli np zdjecie, a nóz widelec wyślą ci nowa paletke :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...