expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 22 września 2011

Po kursie...

Witam!
Dziś ostatni dzień byłam na kursie wizażu i....zaliczyłam egzamin :) Więc od dziś jestem już dyplomowaną wizażystka :D Jeszcze tylko odebrać muszę certyfikat i do roboty... :)
Kurs bardzo mi się podobał, Pani Ania która go prowadziła jest naprawdę super babką! 
Byłam na 32 godiznnym kursie- zdaję sobie sprawę , że jeszcze będę musiała jakiś zrobić ale pracuję już nad tym :)

A teraz kilka zdjęć...

Stylizację na egzaminie
 Makijaż dzienny mojego autorstwa

 Makijaż fashion

 Pipi- stylizacja Inez wykonana na mnie :P

 Przy pracy
 Moja stylizacja- lata 80'




No i to by było na tyle :)

5 komentarzy:

  1. o super! zazdroszczę Ci! Ja nie ejstem dyplomowaną wizażystką, tylko zwykłą amatorką :( też chętnie kiedyś bym poszła na coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj, bardzo zazdroszczę kursu! I gratuluję certyfikatu ;*

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...