expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 6 września 2011

Pomarańczowy

Witam! 
Dziś jestem bardzo sfrustrowna- normalnie szlak mnie trafia! 
Źle się dzieje i tyle...ale koniec prywaty- nie będę was zadręczać moimi problemami....

Przejdźmy do rzeczy a mianowicie- pokochałam paletki Sleeka i zamierzam zakupić wszystkie inne :) Oczywiście jeśli mój fundusz mi na to pozwoli...Chyba, że ktoś chce mi może którąś z nich sprezentować - nie obrażę się... :)

A więc tak prezentuje się mój dzisiejszy make-up , wydaje mi się , że troszkę zlewa mi się z kolorem włosów ale bardzo chciałam użyć pomarańczowego cienia :) Nie kieruje się jakoś specjalnie zasadami w życiu więc tym bardziej w makijażu tego nie zrobię :) I niech się zlewa mi się tam podoba! :)
Oczywiście mój aparat ostanio mnie zawodzi i jakoś blekną w nim kolory...






9 komentarzy:

  1. Niezły make-up:) podoba mi się i niech się zlewa a co:P

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham ten odcień pomarańczy <3
    super

    _______________________________

    Zapraszam :

    http://anothermyowninspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo że się 'zlewa' efekt jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niezbyt widzę coś na zdjęciach przez światło ale na ostatnim zdjęciu widze łany odcień pomarańczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ślicznie choć rzeczywiscie dość blade kolorki wyszly :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny ten pomarańczowy cień ;) masz świetny kolor włosów.
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny makijaż:)

    zapraszam na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny, żywy makijaż. tylko aż się prosi, żeby trochę mocniej wytuszować rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również nie kieruję się zasadami w makijażu i np. często noszę niebieski makijaż przy moich niebieskich oczach :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...