expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 10 września 2011

Zakupy...

Ostatnio wchodząc do Natury kupiłam sobie kilka pierdółek....
Tak naprawdę to weszłam tylko po prezent dla Mamy na urodziny. Ale jak na typową kosmetoholiczkę przystało nie mogłam się oprzeć by nie kupić czegoś jeszcze.




Więc oto jestem posiadaczką tych oto skarbów : (cen dokładnie nie pamiętam)
Złoty i srebrny eyeliner z My secret- ok 8zł szt
Odżywka do rzęs i brwi- Sensique- ok 10 zł
Baza pod cienie- Kobo- ok 20 zł 
Beżowy matowy cień- My secret- ok 6 zł

Co do tych rzeczy eyelinerów jeszcze nie miałam okazji użyć za to odżywka jak dla mnie ekstra ale o tym może będzie oddzielna recenzja jeśli będziecie chciały. Baza po cienie- bardzo mi odpowiada, niestety beżowy cień tylko mnie zawiódł iż w ogóle go nie widać na powiece więc czasem używam go zamiast bazy.

3 komentarze:

  1. Oj fajne zakupki!
    pozdrawiam
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tak zawsze kończy się wejście do drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...