expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 11 października 2011

Bez tematu

Witam! 
Bez zbędnych wstępów prezentuje swój dzisiejszy makijaż :) 
Jest on dość mocny , ale byłam ze znajomymi w pubie więc myślę, że jest ok :0 Zresztą jak taka ponura pogoda za oknem to tak jakoś mocniej chce mi się malować... też tak macie? :P





 Adekwatnie do mojego poprzedniego wpisu- na tym zdjęciu dokładnie widać , że mam opadającą powiekę :P

Do makijażu użyłam 
paletka sleek oh so special- cień bow i glitz
czarna kredka do oczu- bez nazwy
tusz do rzęs- essence (różowy)

6 komentarzy:

  1. lubie takie mocne krechy :)
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym ale wiesz ja tyle maseczek już użyłam że mam dosyć..(pisałam to w poście)
    A co do tej maseczki to po pierwszym zużyciu zostało już tylko na jeden raz a nie mogę kupić pare takich maseczek bo jedno opakowanie kosztuje aż 27 zł a jakąś bogatą nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  3. haha ja też tak mam naprawdę, że jak jest ponuro to się mocniej maluję ;) śliczny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana, łączę się w bólu, ja mam ekstremalnie opadającą powiekę :( swoje makijaże fotografuję z twarzą odchyloną do tyłu, ha ha

    ładny makijaż, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...