expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 5 października 2011

Brak czasu

Witam! 
Ostatnio coraz mniej czasu mam na to by tu zaglądać...
Szukam pracy, sprawa z moimi nerkami jeszcze nie jest wyjaśniona....
W domu też troszkę problemów więc to wszystko się składa na moja nieobecność...

Ale pochwalę się , że w weekend byłam na weselu i super się bawiłam :) Lubię wesela szczególnie takie typowo wiejskie jak to się mówi gdzie jest  wódka, ogórek , bimber i kiełbasa :D

A taki miałam makijaż na tym weselu :)




Przepraszam za jakość zdjęć ale takie miałam beznadziejne światło
PS: Ten makijaż był próbny - efekt końcowy wyszedł mi o niebo lepiej lecz niestety nie mam zdjęć bo nie miałam czasu przed samym weselem ich zrobić...

8 komentarzy:

  1. Wszystko sie na pewno ułoży :*
    A makijaż śliczny, uwielbiam róż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny makijaż:) Przedłużyłabym jedynie kreskę na górnej powiece w kierunki wewnętrznego kącika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam .. proszę o przeczytanie tej notki, dla mnie jest to bardzo ważne ... z góry dziękuję ...
    http://lubiemamby.blogspot.com/2011/10/prosba.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż :)
    Oczywiście będę zaglądać tu częściej :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana,masz duże oczy,idź za rada kleopatre i zrób grubsza kreske wzdłuż całej linii na górnej powiece,możesz ja potem lekko rozmazać;-)najlepiej twoje oczy będą sie prezentowac jesli na powieke ruchomą nałozysz ciemniejszy cień:-)dziękuje za odwiedziny:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Rób kreske na całej górnej powiece bo taki makijaż zmniejsza Ci oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba, uwielbiam ten efekt na bokach mi jeszcze nie udaje sięczegos takiego uzyskac ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...