expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 18 października 2011

Chcę koloru!

Witam! 
Zacznę od kwestii informacyjnych :) 
A mianowicie od jutra oporowo zaczynam pracę więc będę tutaj rzadziej bywać ale obiecuję, że będę w miarę możliwości tu zaglądać :)
Jutro pierwszy dzień więc troszkę się stresuję- mam nadzieję , że będzie ok :)

A teraz...Ostatnio zimno coś się już strasznie robi, więc tęskno mi za latem tym bardziej , że w tym roku nie miałam możliwości nigdzie wyjechać by odpocząć...
Stąd też mój makijaż , który uważam za idealnie pasujący do rudych dziewczyn z zielonymi, brązowymi czy też takimi jak moje piwnymi oczami :)





Użyłam:
Zółty cień- Inglot nr.736 ( matowy)
Zielony cień- Inglot AMC shine nr 133
Brązowy cień- paletka sleek chaos
Tusz do rzęs- essence ( różowy)

8 komentarzy:

  1. Zostałaś otagowana na moim blogu
    http://kilka-rad.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy :) ładniutkie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż :) Nigdy jakoś nie byłam przekonana do żółtego cienia ale po obejrzeniu Twojego wykonania zmieniam zdanie :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super makijaż :) ładne oczy! zapraszam do mnie teczowymakijaz.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest cień z paletki Sleek Acid :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się twój żółtek :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...