expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 14 października 2011

Jesień

Hej! 
Lubię Polską Złotą Jesień gdzie słoneczko jeszcze troszkę grzeje, a na ziemii leżą kolorowe liście... Tak fajnie wtedy kolorowo jest :) 
Niestety u mnie za oknem słońce przeplata się z deszczem i strasznie zimny wiatr wieje- więc niestety ale daleko do mojego ideału jesieni :(
Ostatnio wszyscy na blogach zamieszczają jesienne makijaże więc i ja chciałam spróbować :) 
Dodam ,że było mi dość ciężko ponieważ nie lubię zielonego koloru a zwłaszcza zgniłej zieleni i ciężko mi się przełamać do niego, ale spróbowałam znaleźć kompromis więc użyłam jasnego zielonego cienia :) 
Zresztą sami zobaczcie :P





Użyłam :
paletki Sleek CHAOS- pomarańczowy i brązowy cień
zielony cień Inglot- shine nr 133
brązowa kredka do oczu- bez nazwy 

7 komentarzy:

  1. Bardzo. Bardzo ładnie.

    Mi się podobają ciekawe kolory.

    Pozdrawiam
    Klaudia

    ZAPRASZAM
    http://klaudia-pokora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wygląda, ogółem wolę bardziej stonowane, ale ten jest wyjątkowo ładny ;)
    http://pearlbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. żebym ja umiała się tak malować :))

    Ja prowadzę bloga lekko o kosmetykach, modzie, gotowaniu, IT INSPIRES ME - czyli wszystko to, co mnie inspiruje i może zainspirować Was. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie ci to wyszło! taki delikatny ale kolory jesieni widać :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...