expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 9 października 2011

Ot tak...

Witam! 
Jak u was z pogodą ? U mnie w Warszawie zimno wieje i chyba padać zaraz będzie... :( Absolutnie mi się to nie podoba ani troszkę.
Przez taką pogodę brak mi weny i jakichkolwiek chęci do działania. 
Stąd oto dziś taki hmmm no można powiedzieć makijaż. 
Kilka osób w poprzednich komentarzach pisało bym kreskę robiła od wewnętrznego kącika oka- niestety moi kochani mam małe oczka i opadającą powiekę i nie wygląda to dobrze.( Na zdjęciach specjalnie podnoszę brwi do góry co by sam makijaż było lepiej widać)  Następnym razem wrzucę wam zdjęcia do porównania z cała kreską i od połowy :)
Apropo kresek dziś taka różowa i już :)






3 komentarze:

  1. o fajniutka kreska;)
    Ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda, tylko cień mało napigmentyowany, zainspirowałaś mnie :D
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...