expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 27 października 2011

Szybki

Witam!
Kochane przez pracę ostatnio brak czasu na cokolwiek. Ale tak jak obiecałam zaglądam tutaj tak często jak to tylko możliwe.  :)
Apropo pracy pytałyście co to za firma- niestety nie mogę wam zdradzić tego faktu gdyż obowiązuje mnie tajemnica zawodowa...dodam tylko tyle , że jest to znana marka kosmetyczna i nie jedna z was używa kosmetyków z tej firmy :)

Teraz coś bardziej z prywaty- chyba bierze mnie jakieś straszne chorubsko bo kaszelek się pojawił i ból gardła ale już podjęłam walkę z tym intruzem i mam nadzieję , że ją wygram :)

A oto mój dzisiejszy look :)





Użyłam: 
Paletka sleek- oh so special- cień glitz i bow
tusz do rzęs- essence (różowy)
pomadka- golden rose 2000 nr109
PS: nie piszę tu podkładu ani różu gdyż uważam że jest to tak indywidualna sprawa i na każdej skórze wygłada to inaczej :)

6 komentarzy:

  1. Makijaż mi się podoba,tylko brakuje mi kreseczki na oku,masz oczy stworzone do kreski:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie :) masz śliczne oczy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, w szarosciach na jesien idealnie pasuje :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ty masz cudny kolor włosków! wyglądasz strasznie kobieco i uroczo!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...