expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 23 października 2011

Weekend

Witam!
Kończy się już mój wolny weekend....I jutro znów do pracy. Tak jak się chwaliłam wcześniej pracuję sobię- jak narazie jestem na szkoleniach a szkolenia wyglądają jak praca więc niczym to się nie różni. Cieszę się bo pracuję w firmie kosmetycznej w typowej kolorówce :) Niestety nie zdradzę wam co to za firma ale znacie ją napewno :)
A mi zachciało się różowego koloru :) Przez cienie Sleek'a bardzo polubiłam ten kolor na moich oczach. Niby nie powinnam do rudych włosów się tak malować ( podobno się to gryzie) Ale ja z reguły robię wszystko wbrew więc i tak się maluję właśnie :P

A taki to makijaż dziś wymodziłam :)




9 komentarzy:

  1. ładny, śliczne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny makijaż :) taki świeży :) idealny na taką brzydką pogodę! :) a czemu nie zdradzisz? :) zdradź odrobinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie różowy makijaz + rude wlosy to genialne polaczenie:)
    Bardzo przyjemny mejkapik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a jaka to firma? :)

    p.s. zapraszam na rozdanie kosmetyków Under Twenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki tobie ja też polubiłam róż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...