expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 30 listopada 2011

TAG: SUBIEKTYWNY RANKING PRZYSTOJNIAKÓW

Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował.
2. Wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.
3. Zataguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji.
NIKOGO NIE TAGUJE BO JAK ZWYKLE JESTEM OSTATNIA :(
Otagowana zostałam przez Eowinę
  Zaczynam od końca 

EUGEN BAUDER - model / występuje w wielu kampaniach reklamowych...generalnie jest to pan, który jest przystojny ale aż za przystojny - ja w takich średnio gustuję ale jest na czym oko zawiesić :)


BRIAN AUSTIN GREEN
-kojarzycie tego pana? Ten Pan grał kiedys w baverlyhills'90210
BORYS SZYC- 
Może nie jest jakos specjalnie urodziwy ale uważam , że ma coś w sobei co sprawiłoby , że mogłabym spotykać się z takim facetem.
 
Ian Somerhalder-
dla mnie raczej Damon Salvatore-Robert Pattinson może się przy nim schować- tyle w temacie (tak mnie też ogarnął ten wampirzy szał )


A tak naprawdę to mam  takiego swojego przystojniaka gdzie niestety jego zdjeć nie wstawię 

PS: przepraszam, że tak rzadko bywam ale staram się nadrobić zaległości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...