expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 10 listopada 2011

Trochę info i makijaż

Witam! 
Najpierw chciałabym was przeprosić , że tak rzadko tu bywam ale pracuję i wogóle nie mam czasu, a ostatnio jeszcze mam problemy z komputerem i aparatem a nawet telefonem- tak więc cuda techniki stwierdziły, że mnie chyba nie lubią .... :-/ 
Więc w miarę możliwości będę się starała tu zaglądać jak najczęściej :)

A teraz przedstawię wam dzisiejszy makijaż :) próbowałam odwzorować makijaż MissHeledore która wykonała makijaż dla Snobki z tym, że ja dzisiaj ubrana jestem na beżowo to ni jak mi nie pasował róż :) Dlatego mój make-up jest w odcieniach brązu. 
Mam nadzieję , że udało mi się go chociaż w małej części odwzorować :)





PS: oczywiście wiem , że technicznie mógłby być lepszy :)

Użyłam paletki sleek oh so special
tusz- essence (różowy)
biała kredka-no name

10 komentarzy:

  1. właśnie mnie też zaciekawił w sumie reklamą haha
    a że musiałam jakiś kupić a ten nie był drogi to wzięłam, chcesz zebym potem dodała recenzję ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ok, ale ta biała kreska mi się nie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No make up bardzo fajny.
    zapraszam do mnie.
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba :) lubię takie neutralne kolorki

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...