expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 2 listopada 2011

Zielony

Witam!
Jak tam minęły wam Zaduszki? Przyznam, że ja osobiście nie lubię tego święta gdyż jest to strasznie smutny dzień dodatkowo dochodzi cały ten "cmentarny lans" tj. kto lepiej się ubrał i kto lepsze i droższe znicze kupił. Strasznie mi się to nie podoba bo tak naprawdę nie o to w tym wszystkim chodzi. 

Ale koniec mojego wywodu na ten temat :) 
Pogoda za oknem nie dopisuje cały czas pochmurno i zimno jest. eh..niedługo zima...

A dziś mam do zaprezentowania mój zielony makijaż- pisałam już , że jakoś nie lubię zielonego? :) W wizażu jednak trzeba się przekonać do wszystkich barw więc właśnie próbuję to zrobić. :)







Użyłam: paletka Sleek- Oh So Special
paletka sleek- chaos
biała kredka
tusz do rzęs- essence

7 komentarzy:

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...