expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 11 grudnia 2011

Brąz

Witam,
Jak idą przygotowania do Świąt?  U mnie mam juz pierogi ulepiła więc teraz trzeba zrobić wszystko inne, niestety nadal kupę roboty jest a czasu coraz mniej. 
apropo kompletnie nie mam pojęcia co kupić przyjaciółce za prezent, jakieś pomysły? Odrazu mówię paleta cieni odpada bo odstała ją ode mnie w zeszłym roku :)

Co do makijażu zauważyłam, że ostatnio panuje moda na taką technikę w makijażu, że jasny kolor na środek powieki- oczywiście i ja chciałam to przetestować :) 
A oto rezultat :) Kolory w których najlepiej się czuję :)




Użyłam
Paletka Sleek Oh So Special
i jakiś brzoskwiniowo-pomarańczowy cień z paletki bez nazwy :)

4 komentarze:

  1. świetny, delikatny makijaż, idealny na co dzień :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny. Jutro też zrobię jasny środek, jeszcze nie próbowałam wszelkie próby rano zazwyczaj kończą się zmywaniem make-upu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny makijaż:)
    co do prezentu dla przyjaciółki to może torebka:)
    http://moj-kosmetyczny-swiat.blogspot.com/
    będę wpadać tu częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana http://realaguss.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-postanowien.html

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...