expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 3 grudnia 2011

Grzywka i fiolet

Witam! 
Notka na szybko bo brak czasu- niestety :( 
Grudzień będzie dla mnie ciężki bo w pracy grafik bardzo napięty i sama też muszę myśleć już coś o prezentach...
A jak u was to wygląda już wiecie co kupić najbliższym? :)

Wracając do notki- moja fryzjerka stwierdziła, że czas zmienić mi frzyurę więc obcięła mi grzywkę.. Ja jestem zadowolona i mi się podoba a co wy myślicie? :)
Co do makijażu taki brzoskwiniowo fioletowy mi wyszedł :) Ostatnio jestem wielką fanką kresek i coś próbuję z nimi działac. Zdjęcia jakościowo sa do du... ale to wszystko dlatego , że robię je przed wyjściem do pracy bo tylko wtedy jest w miarę dobre światło.






4 komentarze:

  1. moim zdaniem pasuje Ci grzywka, masz też piękny kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna grzywka i kolor włosów - taki ognisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny makijaż:)

    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...