expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 17 marca 2012

fioletowy make-up na modelce

Witam,
dziś szybka notka, ponieważ takei piękne słonko u mnie w Warszawie , ze zaraz wybywam z domu :)
A więc do rzeczy - makijaż wykonałam spontanicznie bez wiekszej okazji , po prostu lubie tą Pania malować gdyz ma wspaniała cerę bez wiekszych problemów skórnych typu trądzik itp ... Jest jak białe płótno dla malarza :)

Modelka Monika - moja serdeczna koleżanka :)





Oczywiście jakby to bylo gdyby aparat odzwierciedlił prawdziwe kolory...ehh

Kosmetyki: 
Podkład Inglot YSM nr 41
biały matowy cień - inglot 
fioletowy cień paletka ruby Roses
czarna kredka do oczy- no name

5 komentarzy:

  1. No niestety... Nie widać fioletu! :( Ale wydaje mi się, że ładnie wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się :) delikatny, ale widoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet jeżeli nie widać właściwych kolorów na zdjęciu, to i tak mi się podoba, tak subtelnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wymalowane oko ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widać tego koloru ale i tak jest ładnie :) delikatnie akurat na wiosnę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...