expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 19 kwietnia 2012

Recenzja Paatal.pl + makijaż paletka sleek monaco

Witam, 
dziś przychodzę do was z recenzja zakupów jakich dokonałam w drogerii internetowej Paatal.pl 

Oto co kupiłam :





Przede wszystkim zależało mi na paletcce Sleek Monaco :) ( ok30 zl )
A do tego - 
bibułki matujące - ok 7 zł za 100szt! Myślę , że cena super gdyż w innych drogeriach za tą cene mamy tylko 50 szt :)
pudry dla mojej mamy , od kiedy raz go użyła zakochała się w nim i teraz zawsze jak coś zamawiam prosi mnie bym zamówiła jej zapas pudrów , tym bardziej że kosztują tylko 2 zl! 
Jedyny minus to pewnie taki , ze cena taka bo pewnei data ważności się zbliża albo wręcz już sie skończyła? Tego nie wiem bo na opakowaniu nie ma jej podanej, jest tylko szarża której odczytać nie umiem. 
ale moja mama nie narzeka na żadne uczulenie itp więc ich używa.

Błyszczyk Esprit - cena ok 6-7zł 
tym razem to ja się zakochałam , zapach super, konsystencja też ektra bo nei skleja ust... i smak tak ten błyszczyk ma słodki cudowny smak :)

Dodatkowo bardzo WIELKI plus dla sklepu dostałam gratisowo!!! Lakier Sally Hansen co prawda nei jest to mój kolor bo nie lubię perłowych kolorów jeśli chodzio lakiery ale napewno go zużyję no i sam fakt się liczy.

Co do paletki sleek nie będę się rozpisywać na jej temat bo jest powszechne znana i lubiana :) 

A tutaj makijaż z jej wykorzystaniem





Podsumowując: 
sklep internetowy Paatal.pl 
Bardzo wam polecam to już nei moje pierwsze zakupy w tymże sklepie i za każdym razem obsługa i realizacja zamówienia przebiegała bez żadnych problemów.
Fajnie, że można sobie wybrać sposób płatności i wysyłkę - do wyboru mamy kilka opcji co moim zdaniem jest jak najbardziej na tak :)
Jeśli chdozi o sam kontakt z firmą też bez problemów gdyż maja fanpage na Facebook'u co też ułatwia kontak gdyż szybko odpisują na wiaodmości i nasze pytania, dodatkowo bardzo często umieszczają informacje z nowościami :) 

2 komentarze:

  1. a ja lubię zakupy w Pataalu, na szczęście jest u nas w mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny makijaż oczka :) pozdrawiam dodaje do siebie i jeśli masz ochote zapraszam http://zwyczajnaowszystkimioniczym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...