expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 8 kwietnia 2012

Spełnienie marzeń czyli TOALETKA ....

Witam, 
jak tam Święta mijają? Napewno każdy się obżarł tak jak ja :) Toczę się zamiast chodzić ...ale nei o tym mialo być :P

Wkońcu się zebrałam by napisać o mojej toaletce czyli marzeniu nr 1 :) wiadomo kązda z nas marzy o pięknej toaletce najlepiej w stylu barokowym czy tam Ludwika XVI czy jakoś tak :) Niestety albo i stety moja toaletka to wersja nowoczesna więc napewno samym wyglądem Was jakoś specjalnie nie zachwyci ale pasuje mi do mebli w pokoju i to się liczy :P

Nad Toaletka myślałam już jakiś czas temu... Te co oglądałam w sklepach drogie były bo w granicach 500- 1000zl, jak dla mnie to dużo, więc myślałam by samemu sobie stworzyć takie cudo na zasadzie kupię komodę a lustro przyczepię do ściany....I już miałam tak robić gdyby nie mój brat, który wynalazł mi tą oto toaletkę :)



Bardzo wielki plus tej toaletki jest taki że ma duże lustro składajace się z 3 części z czego boczne skrzydła są ruchome więc możemy manipulować światłem i dostosować je do swoich potrzeb :) 
Toaletka ma 2 duże szuflady które jak widać są pojemne :) 

A i jeszcze jedno praktyczne info : Kupiłam ją na allegro za ok 250zl
Więc myślę iż wcale nie taka duża cena jak za swoje marzenie :P

A JAKO BONUS MAKIJAŻ INSPIROWANY FILMEM KATOSOU
Bardzo podoba mi sie ten rodzaj cieniowania :)






13 komentarzy:

  1. Śliczne kolory cieni :) i toaletka w sam raz ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta toaletka i makijaż tez bardzo ładny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna i niedroga ta toaletka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna toaletka :) ja chyba nie doczekam się swojej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna toaletka! sama też pragnę takiej, ale niestety póki co nie mam gdzie jej postawić, a z racji braku stałego miejsca pobytu moje pragnienie pozostanie długo niespełnione :(

    a makijaż bardzo ładny, pokażę go mojej mamie, bo ona ostatnio podłapała bakcyla makijażowego, a że uwielbia zielenie na oczach to myślę, że odgapi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna toaletka! I cena rzeczywiście okazyjna.

    OdpowiedzUsuń
  7. łaaaa super toaletka!!!! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no i masz , świetny pomysł :) też myśle o swojej toaletce ale zobaczymy co z tego wyjdzie :)makijaż też świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też taką chcę .... :[
    hehe :)

    Bardzo ładna. Tylko sobie wszystko zorganizuj, posegreguj i wstaw więcej zdjęć + może pokaż co masz. Jestem ciekawa każdego szczegółu (patrz zdjęć) :*

    E.

    OdpowiedzUsuń
  10. Toaletka wygląda bardzo praktycznie, chciałabym też taką mieć, dodać kilka podkładek pod kubeczki, jakieś kwieciste lub coś w ten deseń i za niską cenę można mieć swój Beauty kącik:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh tez zamowiłam sobie taka toaletke ;p czekam własnie na nia tylko nie wiem jak z krzesełkiem do niej ;/ nie masz za niskiego krzesełka do niej przypadkiem?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie akurat moje krzesla stolowe dobrze sie z nia spasowaly.

      Usuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...