expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 25 kwietnia 2012

Urodzinowy makijaż

Witam! 
Post na szybko :) 

Będę okrutna bo się pochwalę , że dziś mam urodziny i kończę 20...parę lat ;) 

Ale nie o tym dziś ...chcę wam pokazać mój dzisiejszy makijaż tylko , że słońce straszne świeci i mój aprat zjadł kolory. Zresztą jak zwykle :/












Swoją drogą pomadke którą mam na sobie bardzo lubię- tak naprawdę jest w kolorze malinowym a tu wygląda jak jakiś kolor bliżej czerwonego :(

Użyte kosmetyki:
Podkład Inglot nr 26
korektor rozświetlający podoczy- dax cosmetics seria cashmire
brązer- paleta pudrów Lancrone
złoty cień- inglot Amc shine nr 103
pomarańczowy cień - paletka sleek acid
brązowy cień- paletka sleek oh so special
tusz do rzęs- essence ( różowy)
pomadka avon - nr brak

Życzę Wam miłego dnai a ja ie świętować :)

6 komentarzy:

  1. prześlicznie podkreśliłaś spojrzenie :) i oczywiście wszystkiego najlepszego Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego!!
    Kolory widać całkiem przyzwoicie ;)
    Pasuje ci taki makijaż oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego.
    Śliczny makijaż.
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione życzenia urodzinowe :)
    A makijaż bardzo mi się podoba i świetnie ci pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super makijaż, bardzo ładne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...