expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 27 maja 2012

Inglot AMC Lip Gloss-Recenzja

Dzisiaj recenzja , która być może komuś się przyda. 
Zauważyłam , że ten produkt o którym będzie mowa nie jest jakoś popularny więc z chęcią wam go troszkę przybliże :)

Produkt: Inglot- AMC Lip Gloss- błyszczyk nr 544 cena- 29,00 zł

Jest to błyszczyk który pięknie oplalizuje na różne kolory głownie róż i pomarańcz, dodatkowo ma ładny hmmm truskawkowy zapach. 
Na ustach daje fajny efekt "trójwymiarowych" ust am wrażenie, że optycznie je powiększa :) dodatkowo jego zaletą jest to , że nie skleja ust :)

Ja osobiście sie w nim zakochałam ze wzgledu na ta "trójwymiarowość" , która wygląda świetnei na pomadkach :) Na samych gołych ustach aż takeigo efektu nie daje :) 

Jest to jeden  tych komstyków , który jest bardziej gadżetem ale ja go bardzo polubiłam :)

A teraz kilka zdjęć






Na gołych ustach



Na blado-różowej pomadce


Na malinowej pomadce


6 komentarzy:

  1. Zawsze, gdy oglądałam stoisko Inglota, spoglądałam z ciekawością na ten błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. drugi efekt najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny kolor i jak ladnie sie prezentue w roznym wydaniu :) chetnie bym takiego gadzecika przygarnela do swojej kosmetyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zawsze ciekawiły te błyszczyki ale na ustach tego trójwymiarowego efektu moim zdaniem nie bardzo widać..nie oczekiwałam oczywiście jakiś cudów na kiju ale jednak żeby połyskiwał na dwa kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co to za malinowa pomadka? Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...