expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 5 maja 2012

Złoto-zielony

Witam,
Dziś dla was szybki makijaż złoto-zielony :)
Moim zdaniem nietypowe połączanie kolorów ale o dziwo bardzo mi się podoba :) Myślę , że to też kwestia tego jakiej struktury są cienie. 
Ja użyłam AMC shine Inglota- niekoniecznei przez was lubiane  ;P Ale ja je lubię :)

I tak oto prezentuję się makijaż 
Pod spodem dokładny opis produktów :)














UŻYTE KOSMETYKI :
TWARZ:
Podkład- Inglot nr 26
Korektor - inglot amc w kremie nr 67
korektor rozświetlajcy- dax cosmetics
puder - inglot Amc nr 51
bronzer- paleta pudrów lancrone
róz- WIbo- brak nr
OCZY:
złoty cien- Inglot amc shine nr 110
jasny zielony- Inglot amc shine nr 133
zielony cień- paletka Sleek chaos
czarna kredka- vipera
biała kredka- essence
USTA:
pomadka - golden Rose nr 109
błyszczyk- Inglot AMC opalizujący- nr 544

9 komentarzy:

  1. piękna zieleń! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie w nim wyglądasz ;D makijaż śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci do twarzy w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MAJOWE ROZDANIE ZAPRASZAM http://kobieta-po-30.blogspot.com/2012/05/majowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ale ja zdecydowanie dalabym bardziej wyrazista kreske eyelinerem. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w zielonym wyglądam tragicznie ;/

    obserwujemy :P?

    OdpowiedzUsuń
  7. zieleń ładna i zestawienie kolorów również, ale wg mnie kreska powinna być mocniejsza a cienie lepiej rozblendowane, szczególnie te bazowe, bo utworzył się efekt pandy. Jeśli masz różowawy odcień skóry to biele nakłdaj tylko punktowo i blenduj beżami o lekko różowej/łososiowej poświacie, przez co uzyskasz ładne przejście między kolorami i makijaż będzie ładnie skomponowany ze skórą, a nie będzie osobynym jej elementem.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten seledynek jest cudny:) ja bym dodala troszke sredniego miedzianego brązu w zalamaniu poza tym cud malina:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...