expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 5 czerwca 2012

Fioletowy wieczorowy

Hej perełki ! 
Dziś makijaż wieczorowy w kolorze fioletowym z turkusowymi akcentami :)
Tak wiem wiem znów turkus ale ostatnio mam fazę na ten kolor i nie wyobrażam sobie nie podkreślić nim dolnej powieki :)

A oto moja propozycja :)


Kosmetyki: 
Twarz:
podkład Inglot YSM nr 50
korektor pod oczy- inglot lw1
korektor w kremie Inglot AMC nr 67
puder- Inglot nr 15
bronzer- Inglot nr 80
róż - catrice 050 apricot smoothie
Oczy:
liliowy cień- paletka sleek monaco
fioletowo-bordowy cień- paletka sleek monaco
turkusowy cień- paletka sleek monaco
ciemny niebieski cień- paletka sleek acid
czarna kredka- vipera
tusz do rzęs- essence get big lashes
Usta:
pomadka golden rose-109
błyszczyk - Inglot Sleeks cream nr 96

10 komentarzy:

  1. Pięknie:) Bardzo podoba mi się ten turkusik:)
    Super:) Zostaję u Ciebie na dłużej i obserwuję:) Zapraszam też do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, fajny taki letni makijaż
    idealny na imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, iż przepięknie ci w takiej kolorystyce! A turkus z fioletem to jedno z moich ulubionych połączeń :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie,idealnie Ci w takim makijażu, turkus jak najbardziej Ci pasuje i to bardzo, idealnie podkreśla Twoje oko :*


    I mam ochotę zaprosić Ciebie do siebie, jestem nowa na blogu i moją pierwszą notkę pragnę poprzedzić mini rozdaniem z tej okazji :) mam nadzieję,że chętnie mnie odwiedzisz i zostawisz swoje zgłoszenie. http://kolorowo-malynowoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Supeer <3 Świetny blog ;) Zapraszam do mnie ;) http://letmeloveyouzayn.blogspot.com
    Jak się podoba to zaobserwuj będę wdzięczna ;)
    Jeśli zaobserwujesz to odpisz w komentarzu to też zaobserwuję u ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję i zapraszam na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne połączenie kolorów, na takie jeszcze nie wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...