expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Letnie szaleństwo :)

Hej!
Wszyscy robią makijaże na euro a dla mnie to już nudne aczkolwiek powiem , że niektóre naprawdę są zjawiskowe :)

Jak dla mnie mamy lato i dziś chcę wam szybciutko i krótko przedstawić moje wariacje na ten temat. :) 

Pierwsza odsłona to złoto- zielony make-up z pomarańczowym akcentem troszkę taki graficzny :) Oczywiście nie trzeba dodawać pomarańczowego akcentu i wtedy będzie to typowy dość stonowany makijaż dzienny :)




Druga propozycja to typowo letnie szaleństwo :) Ale...w wersji dziennej :)







Do tych makijaży użyłam głównie cieni sleeka i Inglota

7 komentarzy:

  1. drugi makijaż super!!
    niestety mi nie pasuje zielony makijaż a szkoda - fajne połączenie kolorów w pierwszym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. drugi makijaż jest naprawdę świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne połączenie kolorów
    weszłam do Ciebie na bloga i aż się uśmiechnęłam do nagłówka, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie szaleństwo i faktycznie letnie :) ja zwykle maluję raczej nie oczy, ale lubię wyraziste kolory. liczy się dobra zabawa i słońce, right? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne kolory obu makijaży! no i mój ulubiony pomarańczowy się pojawić - jakże mogłoby mi się to nie podobać? pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...