expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 3 lipca 2012

Granat

Witam!
Ostatnio mam fazę na granaty i pochodne :)
więc oto dziś makijaż w odcienaich granatu i mięty.

Ale mam problem z pewnym cieniem a mianowicie jest to pigment z KOBO który tu wykorzystałam. 
Kolor piekny głęboki kobalt...ale... nei bardzo mi odpowiada to jak on sie zachowuje...
A mianowcie przy aplikacji pędzlem przy rozcieraniu znika, przy aplikacja aplikatoroem jest ciut lepiej ale nadal znika, w tym makijażu nakładałam go pzy uzyciu Duraline i nadal efekt nie do końca mi się podoba, gdyż nadal przy rozcieraniu znika i tworzy prześwity zresztą jak możecie zauważyć.

Jakieś rady?






8 komentarzy:

  1. Makijaż śliczny ;D niestety nie mam pojęcia co mogłoby ci pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest boski ale skoro aplikacja nastręcza tyle trudności to ja bym go już dawno wyrzuciła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne niebieskości! :) widzisz, mi w zieleniach a Tobie w niebie do twarzy :)
    Ciesze sie, ze moja charakteryzacja ci sie spodobala :) A odpowiadajac na twoje pytanie - to zalezy, hehe. W domu kiedy nic i nikt mnie nie pospiesza moze mi zabrac ok 2h - z przerwami na ogół :) Na ogół nie mam gotowego planu działania, tylko pomysły w głowie - więc czasem zajmuje pogodzenie tego wszystkiego :) No i zdjecia... te zajmują najdłużej :p
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mamy ten sam cień ;) U mnie też jest z nim taki problem :(
    Ja staram się go wklepywać pędzelkiem w powiekę i wtedy zyskuje na intensywności ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...