expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 18 lipca 2012

Patrzcie co mam :)

Hello!
Szybka notka ..więc zaczynam :)

Ostatnio łażąc po sklepach na wyprzedażach, myślałam , że się na coś skuszę jeśli chdozi o ciuchy ale.. nic z tego, jakoś nei potrafię grzebać i przepychać się wsród ludzi :/

Ale wchdoząc do H&M znalazłam takei cudeńka za 10 zl :)

Pytałam Panią ekspedientkę czy aby napewno z towarem jest wszystko ok :) Pani poinformowała mnie , że ten towar został przywieziony do nich jakoś na przełomie Marca a więc jest spoko i jest ważny 12 miesięcy od otwarcia :)

A oto moje zdobycze :)








No i jako bonus macie mój dzisiejszy make-up :)





5 komentarzy:

  1. byłam w H&M i nie były przecenione :(
    ale może dzisiaj podjadę żeby sprawdzić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawiki ;D Vanilla Love wygląda cudownie i pewnie tak samo pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie i gratuluję nowych zdobyczy:)

    http://monika-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Już to zmieniłam. Dzięki za zwrócenie mi na to uwagi, tez tego nie lubię a widocznie przeoczyłam fakt, że sama mam tak an blogu...no, już nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...