expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 2 sierpnia 2012

Fantazja

Hej!
Dziś przybywam z makijażem raczej imprezowym dość odważnym i zdecydowanie nie na codzień :)
Ale tak mi się chciało stworzyć coś takiego szalonego ale zdecydowanie prostego :) 
Zdecydowanie nie jest to makijaż by w nim wyjść gdziekolwiek ...raczej sesyjny chyba tak można go ewentualnie określić.

A i jakość zdjęc nei powala zresztą ten cień jakoś dziwnei zielony sie robi na tych zdjęciach.

Z racji tego iż jest bardzo ciepło u mnie na blokowisku ;P Zaznaczam iż nie posiadam podkładu na sobie :)

Więc oto moja wolna fantazja :)





Użyte kosmetyki:
Cienie inglot- 456ds,  460ds , 393p
żółty neonowy cień- paletka sleek acid
tusz golden rose 3d 
pomadka- golden rose- nr 128

5 komentarzy:

  1. mnie chyba jednak nie przekonuje taka propozycja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko nei kazdemu musi sie podobac :) I tak jak zaznaczylam nei jest to propozycja do wyjscia :)

      Usuń
  2. Mi się bardzo podobają usta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny jest, a usta to szał!:)

    Nowy wiersz, zapraszam http://monika-myslak.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...