expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

środa, 29 sierpnia 2012

Praca praca + paznokcie

Hej! 
Dawno mnie tu nie było, a to dlatego ,że ostanio pracuje cały czas po 12 h ...więc bywam strasznei zmęczona odatkowo angażuję się w kilka projektów ale o tym narazie nic nie powiem :)

Mam mnostwo pomysłów tylko brak czasu na ich realizację :( 

Wiec , żeby nei było że sama pisanina to proszę bardzo mój ostani "manicure" Z racji tego , że nie jestem milośniczką jakiś wynalazków na paznokcie i kombinowania , choć bardzo mi się to podoba u kogoś sama raczej ograniczam się do jednego lakieru i już :)

Użyłam : 
inglot 969
essence



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...