expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

wtorek, 14 sierpnia 2012

Wróciłam :)

Hej!

Wróciłam z krótkiego urlopu a dokładnie weekendowego wypoczynku w Zakpanem :)
więc dziś bez makijaży tylko fotorelacja mojego urlopu :) 

Razem z grupka znajomych wynajęlismy apartament w Kościelisko-Zakopane, do Zakopanego dokładnei mieliśmy 4 km więc strasznei bliziutko. Do Krupowek 5 km więc jeszcze lepiej :) 
Szkdoa tylko , że pogoda nie dopisała i cały weekend praktycznie padało :(

Jak na sezon letni to w takich komfortowych warunkach w jakich my bylismy to 50zl za dobę od osoby to mało :)

Ośrodek w którym byliśmy był zamknięty i kameralny :)
I składał się z takich oto domków :)


A tak wyglądał nasz apartament :)
apartament składał się z dwóch pieter , na dole był salon z aneksem kuchennym, łazienka, a na górze sypialnia. Niestety nie zrobiłam zdjęć salonu :P



Ale był kominek co w sezonei zimowym super sprawa :) 
no i oczywiście akcent kosmetyczny musiał się znależć jak widać jeśli chdozi o lakiery byłam przygotoana :)

A taki piekny widok mielismy z okna :)

A teraz krótka foto-relacja z całego pobytu :)







 Najnowszy trend w Zakpoanem gdy pada deszcz 
- kolorowy płaszczyk to podstawa :)

 I z górolami zdjęcie musiałam miec :)



 wybranie oscypka to trudna sprawa :)

2 komentarze:

  1. przytulnie mieliście i na prawdę fajne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyki to już nie taki najnowszy trend :P
    Praktykuję już od wielu lat ;)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...