expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Zakupy golden rose + urlop

Witam ,
dziś ostania notka przed moim krótkim wyjazdem urlopowym wracam ok 15 sierpnia :) Ale zawsze to coś :) 
Dobrze, ale nie o tym dziś chciałam ...A mianowicie ostanio u mnie w galerii otworzyło się stoisko Golden Rose, mam kilka ich produktów i nie narzekam więc postanowiłam coś zakupić.
Bo oczywiście mój zakupoholizm nie pozwolił mi przejść obok sklepu obojętnie.
Nie pamiętam dokładnych cen ale za całość zapłaciłam ok. 30 zł w tym , że 2 rzeczy otrzymałam w gratisie gdyż jako nowy punkt mieli akurat promocję , że jeśli wydasz powyżej 20 zł to losujesz jakiś gratis :)
A oto co kupiłam:





Tusz wylosowany jako gratis :)


Nie przepadam za tego typu silikonowymi szczoteczkami ale ten tusz fajnie rozczesuję i wydłuża rzęsy , niestety dla moich rzęs to za mało bo muszą być jeszcze pogrubione.
Wada tego produktu? Jest bez żadnego dodatkowego opakowania i nie mogłam się doczytać daty ważności czego się obawiam gdyż był mi dany w gratisie a Pani ekspedientka powiedziała , że to ich najlepszy tusz- boję się , że specjalnie wrzucili go do puli gratisów by się pozbyć produktu z krótką datą :/ Ale tego niestety nie wiem ...
A oto jaki daję efekt na moich rzęsach
 1 warstwa
 2 warstwy

Pomadka z witaminą E
Zdecydowanie kolor mnie uwiódł czerwień z pomarańczą :) 



I kolor na ustach :)


 
I kolejna pomadka w cięzkim według mnie do określenia kolorze ale zbliżałabym się , że jest ona w tonacjach pomarańczowo -różowych






I kolejny tusz , który sama wybrałam :) spodobała mi się zakręcona szczoteczka :)




Tak się prezentuje na rzęsach
przepraszam za jakośc zdjęc ale gorzej mi sie fotografowało drugie oko 
 


 I na koniec gratisy, które dostałam bez żadnej loterii

Lustereczko - zawsze się przyda w torebce :)



 I próbka perfum ...z których kompletnie nie jestem zadowolona...
Jakby to ująć pachną offem czyli spray'em przeciw komarom czy też "starą pudernicą" 
Zapach jak dla mnie typowo bazarowy.


 A teraz uciekam na urlop :)

6 komentarzy:

  1. lubię ich kosmetyki :) ale masz ładne usta :D
    ale też mam tą próbkę i po prostu śmierdzi niemiłosiernie, perfumy używane przez starsze panie, tak mi się kojarzą

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż wstyd przyznać ale nie mam żadnego kosmetyku Golden Rose Miałam kiedyś lakier i byłam z niego zadowolona ale się już skończył ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te szminki są genialne i masz bardzo ładne usta!

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię GR, często zaglądam na stoisko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie obie te pomadki wygladają na twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...