expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 29 września 2012

Targi kosmetyczne beauty&spa

Witam, 
16-17 września Warszawie odbyły się targi beauty&spa na , których miałam okazję być i trochę się rozczarowałam ...ale o tym za chwilę.

Oczywiście mądra Ja nie wzięłam ze sobą aparatu więc niestety zdjęć z samych targów nie będzie.

Targi odbyły sie w centrum kongresowym MT Polska na ul. Marsa
Sama lokalizajca jak dla mnie super gdyż jeśli ktoś kojarzy Warszawę to ja jestem z Targówka więc na targi miałam 20 minut autobusem :)

A same targi...hmmm tu już mam meiszane uczucia.

Po pierwsze bilety moim zdaniem drogie bo ceny wyglądały następująco:
bilet uglowy- 9zł 
z kartą gościa-15 zł
bilet normalny 27zł
bilet na 2 dni 37 zł

bilet w sprzedaży 17 zł - taki mi udało się zakupić 

Wiadomo najbardziej się opłacało brać bilet na 2 dni z tym , że ja uważam , że to bezsensu gdyż wystawcy w tych dniach się nie zmieniali. 

Program tylko się róznił- a mianowicie 16 września były mistrzostwa manicure hybrydowego ( gdzie mnie te wszystkie tipsy żele itp  wogóle nie interesują- sama ograniczam się do jednego koloru na paznokciach i tyle :P )
Natomiast 17 września były mistrzostwa makijażu , których i tak jakoś nie udało mi się zobaczyć gdyż chyba za późno przyjechałam.

Jeśli chdozi samych wystawców, wiadomo były marki dobrze znane i lubiane takie jak krylolan, BIKOR, Maestro itp.

Ale trafiały się też stoiska z kosmetykami które ja po raz pierwszy widziałam. Np internetowe drogerie.

Poza stoiskami typowo kosmetycznymi w tym roku widziałam dużo ale to bardzo dużo stoisk z rzęsami do metody 1:1. Były też stosika typowo ze sprzętem do spa czyli jakieś łożka maszyny i rzeczy na których wogóle się nie znam . :)

Wiadomo na targach "podobno" można dostać coś taniej- no właśnie podobno gdyż np. przyznam szczerze liczyłam , że kryolan będzie miał jakąś fajną ofertę niestety nie miał nic taniej a jedyna promocja jaka była to , że przy zakupach powyżej 350 zł błyszczyk w gratisie. Wiadomo na targach większość ludzi z własnych salonów czy też innych działalności jest więc i tak czy siak wydadzą te 350 zl ale dla mnie zwykłego szarego człowieka raczej to niemożliwe.

Tak samo BIKOR ziemia egipska cena regularna 140 zl na targach 120 zl , gdzie na allegro mozna dostac  od 90 zl. no coż...szału nie było.

A teraz coś co mnei nei zawiodło a mianowciei Panowie z Maestro ceny mieli zdecydowanei tańsze np za pedzel do pudru przy cenei regularnej ok 60 zł ja zapłaciłam 40 zł 

Łacznei za 5 pędzli zapłaciłam 100zł no i odrazu się w tych pędzlach zakochałam :) 
Ale o tym może jeszcze kiedyś recenzja :)

Stoisko które zrobiło na mnie ogromne wrażenie to PagySagge- nei dośc , że było bardzo duże to jeszcze można było sobie pomacać , przechodzić wokół szaf jak w drogerii , a nie tylko patrzeć zza lady :)
I ceny też mieli ok 15% tańsze na targach jednak ich produktu jakoś specjalnei mnie nei urzekły- więc zakończyło się na zakupie puszka do pudru i rzęs :) Niemniej ich stosiko chyba było najciekawsze.

To tyle o samych targach a teraz zdjęcia co kupiłam :)





3 komentarze:

  1. mnie zawsze kusi iść na takie targi ale ceny biletów odstraszają zwykłego szaraczka jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelki prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wybór z tymi pędzlami, ubolewam, że mało jest sensownych targów kosmetycznych we Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...