expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 28 października 2012

drobne zakupy

Hej, 
Dziś chciałabym wam pokazać moje ostanie zakupy kosmetyczne. 
Nie potrafię przejść obok drogerii by do niej nie wejść i choć jednej rzeczy nie kupić. 
Tak wiem potrzebny mi odwyk kosmetyczny :)

Więc przechodząc obok drogerii poczułam wewnętrzną potrzebę by tam wejść i tylko pomacać, broń Boże nie miałam zamiaru niczego kupować. :) 
Ale zgodnie z zasadą towar macany należy do macanta to i kupiłam kilka rzeczy :) 

A oto co kupiłam: 
5 cieni Miyo
1 cień Kobo
pomadka essence wild craft 






Co do cieni miyo - zakochałam się w nich bez pamięci takie cudeńka za 5 zeta :) 
Kobo- zaciekawił mnie kolor i też bardzo polubiłam ten cień :)
Pomadka z limitki wild craft- piękna śliwkowo-wiśniowa moje must have w sezonie jesienno zimowym :)

PS; aparat szwankuję mi juz całkiem flesz nie działa a nawet bez flesza ostrości łapać nie chce


6 komentarzy:

  1. Ale ten niebieski z MIYO jest śliczny, oooohh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A niech to! No i teraz muszę kupić Miyo Viola ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej firmy ale fajnie wyglądają :) ciekawe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja cieni Miyo jeszcze nie spotkałam nigdzie :(

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...