expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 12 października 2012

Ja też!

Hej!

Broniłam się rękoma i nogami przed...założeniem funpag'u, na facebook'u. 
Ale mnie też to dopadło- tylko nie wiem czy to dobrze czy źle - pewnie z czasem się o tym przekonam :)
Dlaczego to zrobiłam? Głównie dlatego , że łatwiej będzie mi się z Wami kontaktować ale tak samo z dziewczynami , które już swoje profile na fb mają. Myślę , że Wam też to ułatwi sprawę chociażby z tego powodu, że od razu będziecie wiedzieli , że ja to ja :) Bo jak np. pisałam z prywatnego profilu to rzadko kto mnie poznawał- oczywiście jeśli chodzi o tematy ogólno - urodowe :)

No więc skoro już jestem na tym facebook'u ...kochani to lajkujcie :) A co !


2 komentarze:

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...