expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 18 października 2012

Jesiennie ...


Za oknem już jesień zadomowiła się na dobre, widać tylko  opadające liście.
Tu jakiś żółty liść spadnie, tam czerwony i tylko słońce czasami próbuje się przedostać zza chmur, wspaniale oświetlając  kolory jesieni.

Właśnie te kolory zainspirowały mnie do tego makijażu. 
Jakiś czas temu brałam udział w konkursie na jesienny makijaż u Vex, wygrać mi się nie udało , ale za to wspaniale się bawiłam przy wykonywaniu tej pracy :)

PS: Mówiłam Wam , że uwielbiam Polską złotą jesień? 
Właśnie za te kolory ją tak lubię! :) A Wy lubicie jesień? Czy raczej jak to się teraz mówi : no me gusta :P







Lista kosmetyków:

Twarz:
Baza silikonowa cashmiere- Dax Cosmetics
Korektor pod oczy- Inglot- nr LW1
Korektor rozświetlający- Dax Cosmetics
Podkład - Inglot YSM- nr.50
Puder- Inglot-  nr 15
Róż- Inglot - nr 73

Oczy:
Baza pod cienie- Kobo
Brzoskwiniowy cień - Inglot - ??? (nr się starł)
Śliwkowy cień- Sleek- Monaco
Ceglasty/Rudy cień- Sleek- Monaco
Czarny eyeliner w żelu - Inglot- nr 77
Tusz do rzęs - Essence ( różowy)
+ Zielone cienie- Sleek - Chaos

Usta:
Pomadka -Golden Rose - nr 132
Złoty cień- Inglot AMC- nr 103

Brwi:
Essence- set do brwi 
kredka do brwi- Inglot nr 502

7 komentarzy:

  1. Owszem, lubię jesień...a zwłaszcza kiedy jest tak słoneczna jak teraz :) Jakie masz rzesy na sobie? piękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj jakieś zwykłe z essence , przecięte na pół i już mega przechdozone :)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł, chociaż kolory mogłyby być ciut mocniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi twój makijaż podobał się akurat najbardziej :)

    A co do samej jesieni to jest dla mnie smutna - koniec ciepła, zieleni i wakacji :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł!
    Fajne oko. :-)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...