expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 15 listopada 2012

Bubel

Hej,
Raczej nie piszę o kosmetykach , które mi nie przypadły do gustu ale na tą pomadkę już nie mam pomysłu...
 mowa o Essence- z limitiki wild craft color mistic lilac.

Konsystencja:  niektórym może odpowiadać ale u mnie w ogóle się nie sprawdza.Więc , pomadka ma bardzo kremową konstystencję przez co ślizga się po ustach zamiast zostawać na nich im więcej chcemy jej nałożyć by wyglądała ładnie i równomiernie zostają prześwity

Krycie: Jak na taki ciemny kolor  krycie bardzo słabe, być może to kwestia konsystencji.

Trwałość: po 5 minut spływa z ust mimo iż aplikowana była na konturówkę.

Wydajność przy tak kremowym produkcie nie mam jej już połowy a uzyłam tylko 2 razy.

Cena- Tradycjna dla Esssence ok 9 zł

kolor: Bardzo ładny - taka śliwka węgierka :) Raczej nie na co dzień :)

Moja opinia ogólna: Nie polecam, dla mnie zbyt kremowa. Fakt nie wysusza w ogóle ust ale masakrycznie spływa.

PS: Myśłałam by może ją jakoś utwardzić? Ktoś zna jakieś metody?

Zdjęcia:



9 komentarzy:

  1. efekt fajny na Halloween:) taki wampirzy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealne na haloween;))

    zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym , że nei miala byc na halloween tylko na wieczorne wyjscia :/

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor fajny ale nie dla mnie takie odwazne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie dlatego go kupiłam ;)
    pomijając fakt, że jest naprawdę dobry ;P

    Ze szminką to lepiej po prostu znajdź inną w takim kolorze. Ja mam podobną z Avonu, która świetnie kryje i długo się trzyma, ale już została wycofana z oferty

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie tragiczna ta pomadka.

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiałam się nad tą jaśniejsza wersją pomadki z tej limitki i w sumie ciesze się, że jej nie kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...