expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 1 listopada 2012

Inglot 365

Witam Wszystkich! 

Jakieś 2 tygodnie temu Inglot wypuścił nową kolekcję lakierów do paznokci. 
Są to szaro-fioletowo-brązowe kolory :)

Kolekcja wygląda tak : 



 Mi te lakiery bardzo przypadły do gustu :) 
Przede wszystkim dlatego , że lubię takie kolory gdy zaczyna robić się chłodniej , a typowa czerwień na paznokciach ..hmmm jak dla mnie jest po prostu nudnaaa! :P
Druga sprawa, że te kolory które proponuje nam Inglot są takie niesprecyzowane , takie niekonkretne i dzięki temu bardzo oryginalne :) Są nieokreślone i to mi się bardzo podoba! 

Z racji tego , że ostatnio stan moich paznokci można uznać za tragiczny ...Wybrałam jasny nierzucający się w oczy kolor :)
Jest to lakier o numerze 365 :)





To kolor szary z domieszką beżowych tonów, jest matowy bez żadnej drobiny czy też perły :) 
Jeśli chodzi o rozprowadzanie i trwałość- na moich paznokciach żaden lakier nie utrzyma się więcej niż 3 dn. Ja jestem z niego zadowolona :) Nie mam problemu z aplikacją - fajnie się rozprowadza bez smug i mimo iż jest to jasny kolor ma dosyć mocne krycie :)
Co do trwałości - to już sprawa indywidualna, tak jak pisałam wcześniej na moich paznokciach lakiery trzymają się max. 3 dni. Wiadomo , że lakier nakładamy na dobrze odtłuszczoną i zmatowioną płytkę i nie powinno się tego robić po kąpieli bo paznokieć jest namoknięty. Wiele też zależy od naszego paznokcia- ja mam takie paznokcie, że lakier na nich długo nie wytrzyma. i nie ma to znaczenia czy to jest drogi czy tani lakier.

A Wy co sądzicie o tym kolorze? I ogólnie o całej kolekcji?

Pozdrawiam Mika

6 komentarzy:

  1. Ładny odcień wybrałaś :)
    Dla mnie kolekcja szału nie robi, po prostu jest ok - nie narobiła mi ochoty na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny odcień, jednak nie przepadam za lakierami z tej firmy, mają bardzo słabą jakość :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowałabym się na 368/369

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta jesienna kolekcja lakierów.
    Odnośnie Twojego komentarza, który zostawiłaś u mnie na blogu, to chciałbym Ci podpowiedzieć 2 sposoby na łatwe usuwanie lakieru brokatowego z paznokci:
    1. Folia aluminiowa - znajdziesz filmiki na YouTubie
    2. Basa Peel-off - ja używam Essence. Położenie takiej bazy pod lakier sprawia, że gdy chcesz się już go pozbyć, to wystarczy podważyć lekko lakier patyczkiem albo paznokciem i dosłownie odkleja on się od płytki w jednym kawałku.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...