expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 25 listopada 2012

Jest akcja w New look'u

Witam, 
Ostatnio załatwiając pewne sprawy w centrum przy okazji wstąpiłam na Marszałkowską.
Odwiedziłam kilka sklepów ale najbardziej zadowolona jestem z akcji jaką ma teraz New Look!
Uwielbiam ten sklep i najchętniej wykupiłabym cały jeśli byłoby to możliwe...Ktoś by chciał przy sponsorować mnie? :)

Ale nie będę tutaj pisać o tym jaka to ja biedna jestem itp ...więc mianowicie...
Teraz mamy akcje w sklepie pod tytułem "Akcesoria 2 za 1" 
Jakaż byłam zadowolona! Ponieważ i tak myślałam nad kupnem torebki- to teraz mam 2 w cenie 1 :) 
Więc oto takim sposobem jestem posiadaczką tych oto torebek :)  Za 119zł!  :)
Patrzcie jakie ładne ! 




Mało tego akcja nie dotyczy tylko torebek ale wszystkich akcesoriów i jest wiele konfiguracji, np nie trzeba brać dwóch torebek, można na wziąć jedną torebkę i np. naszyjnik :)

No i oczywiście pozdrawiam Pana , który obsługując mnie przy kasie wyjął "wnętrzności" z moich torebek- strasznie mnie rozbawił tym sformułowaniem :)

Oczywiście jako , że jestem kosmetoholiczką musiało również coś trafić w moje ręce z kosmetycznych zdobyczy.
I tak oto zakupiłam w H&M 
paletkę cieni za 10 zł i sztuczne rzęsy każda para za 5 zł :)


PS: Niestety światło dziś marne i zdjęcia robione z flashem

A miałam pieniędzy nie wydawać!

7 komentarzy:

  1. Niech Twoje ostatnie zdanie tego posta będzie moją odpowiedzią...:P
    Nie mogę iść na zakupy! -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. super, udane zakupy :)))
    ja dzielnie trwam i nie kupuję nic, chce zaszaleć 3 grudnia w dniu darmowej dostawy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rzęsy prześliczne
    torebki cudoo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm ta beżowo- carmelowa jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  5. ta czarna bardzo mi się podoba, chciałam ją kupić jak była ta promocja -50% na całą kolekcję z kodem z FB, ale nie miałam przy sb pieniędzy, a następnego dnia nie chciało mi się już jechać, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie na konkurs http://giekana.blogspot.com/2012/11/konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...