expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

czwartek, 8 listopada 2012

Makijaż Sleek Monaco

Witam,
Z racji tego iż za oknem jesienne klimaty to na moich oczach znów coś w tych barwach :)

A i chciałabym Was o coś zapytać . Z racji tego iż powoli zaczynam modernizację bloga- zresztą chyba widać :) 

Więc uwaga pytanie: Czo chcielibyście zobaczyć u mnie na blogu? Więcej recenzji ? Makijaże krok po kroku? Czy może coś innego?

A oto zdjęcia







UŻYTE KOSMETYKI 

TWARZ:
 podkład soraya- make-up matujący nr 02 ciepły beż
korektor vipera- nr 04 
korektor Inglot nr 67
puder sypki Inglot nr15
róż Inglot nr 84

OCZY : 
granatowy , miedziany , pomarańczowy , beżowy cień- paletka sleek Monaco
Pistacjowy cień - kobo nr 213
tusz golden rose

BRWI: 
ołówek do brwi Inglot nr 502
set do brwi essence

USTA:
Błyszczyk- Inglot sleeks cream nr 89

5 komentarzy:

  1. podobają mi się kolorki, choć ja nałożyłabym wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie :)
    Jednak ja pewnie bym jeszcze krechę dodała :)
    Ale ze mnie to krechomaniaczka jest :P

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolorki, szkoda, ze nie kupiłam tej paletki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż i masz śliczny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. oszczędzam cerę ;p
    2. nienawidzę tyle tapety mieć na sobie ;c

    OdpowiedzUsuń

Chętnie przeczytam konstruktywną krytykę. Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :)

Zaznaczam, że wulgarne i nietaktowne komentarze będą usuwane...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...